czwartek, 1 stycznia 2015

Wywiad z Twórcą - Ewa

Nowy rok się rozpoczął, a my wcale nie spoczywamy na laurach... Kolejny wywiad już wam przedstawiamy :)


Killa: Witaj, nie ma to, jak wywiad na dobry początek roku…
Ewa: Witaj to mój debiut ,nigdy nie udzielałam wywiadu
Killa: To nie takie straszne, opowiesz w kilku słowach o sobie?
Ewa: Mam na imię Ewa ,jestem mamą ,żoną i scraperką .Prowadzę bloga Nowe Love Papierowe ,bo papier to moja nowa miłość
Killa: Jak to się stało, że zajęłaś się scrapbookingiem?
Ewa: Miałam ochotę sama ozdobić album mojej maleńkiej córki , proces trwa do dzisiaj -już cztery lata ,a ja zupełnie wsiąkłam w świat kolorowych papierów .
Killa: Czy to miłość odwzajemniona, czy raczej jednostronna?
Ewa: Czasem gdy klej wymknie się spod kontroli ,papierki się same do mnie lepią więc chyba odwzajemniona .
Killa: A twoją formą ulubioną jest…
Ewa: Kocham robić kartki ,zaproszenia i inne znacznie dziwniejsze formy ramek i albumów . Lubię gdy się dużo dzieje , warstwy ,kwiaty ,media , kolory .
Killa: Dziwniejsze formy? Rozwiniesz ten wątek nieco?
Ewa: Na warsztatach ze zdolnymi koleżankami nauczyłam się pięknych harmonijkowych form ,mam właśnie je na myśli .
Killa: Hihihi to wiele wyjaśnia, a co sprawiło, że zdecydowałaś się z nami wesprzeć Orkiestrę?
Ewa: Orkiestrę wspieram od początku jej istnienia , w tym roku prócz pieniędzy do puszki postanowiłam zrobić coś od siebie .
Killa: No dobra, ostatnie pytanie: Co było inspiracja do WOŚPowego notesu?
Ewa: Pomyły same przychodzą do głowy .Kiedyś dostałam przepiśnik ,który był piękny ale bogata okładka ciut przeszkadzała w użytkowaniu i wiedziałam ,że ten musi być poręczny -stąd pomysł.
Killa: Dziękuję ci za wywiad.

Ewa: Ja również dziękuję i życzę Wszystkim szczęśliwego Nowego Roku .

oczywiście nie może zabraknąć notesu Ewy... pamiętajcie, żże klikając na obrazek przeniesiecie się do jej bloga, gdzie będziecie mogli zapoznać się z więszką ilością jej prac...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP