środa, 7 stycznia 2015

Wywiad z twórcą - Agnieszka

Dzień dobry :-) Zapraszam na pierwszy dzisiaj wywiad.

Misti: Cześć, ruszamy z wywiadem, zatem opowiedz nam troszkę o sobie.
Agnieszka: Witam, nazywam się Agnieszka Kaczmarczyk, w sieci widnieje jako Papierkowa Robótka,
a dla rodziny jestem po prostu Andzia. Jestem szczęśliwą żoną, Mamą Michałka i Majeczki. Uwielbiam pracę z dziećmi, od roku prowadzę warsztaty plastyczne w przedszkolu mojego synka. Chciałabym iść w tym kierunku i stworzyć kącik pracy dla dzieci, gdzie mogłabym zarażać pasją do tworzenia „czegoś z niczego”.
Misti: Jak zaczęła się Twoja przygoda z papierowym hobby?
Agnieszka: Scrapbookingiem dopiero zaczynam się interesować, bo scrapbooking jest sztuką ręcznego tworzenia i dekorowania albumów ze zdjęciami i pamiątkami rodzinnymi. Na moim koncie nie ma jeszcze żadnego albumu, mimo, że pomysły w głowie są. Bardziej interesuję się cardmakingiem czyli sztuką tworzenia kart okolicznościowych. A jak to się zaczęło? Od pracy z dziećmi (dziewczętami) w parafii. Wpadłam na pomysł, ze możemy wykonać kartki świąteczne. „Zysk”
z ich sprzedaży przeznaczyłyśmy na wycieczkę do Warszawy (dla niektórych dzieci był to jedyny wyjazd do stolicy, wyjazd za granicę miasta). Później był mój ślub, postanowiłam wykonać sama zaproszenia ślubne. I tak to się zaczęło.
Misti: Czyli pod Twoim okiem rośnie nam nowe pokolenie miłośników scrapbookingu :-) A w jakich formach, kolorach, stylach tworzysz najchętniej?
Agnieszka: Najbardziej lubię robić kartki, boxy. Z większych prac wykonałam tort z 18 kawałków na 18 urodziny dla siostrzenicy,a także album ze zdjęciami na zakończenie szkoły, który był prezentem dla wychowawczyni. Notes będzie debiutem i mam nadzieję, że na debiucie się nie skończy :-)
Misti: Działasz już charytatywnie z dziećmi, powiedz dlaczego postanowiłaś wspomóc Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy?
Agnieszka: Orkiestrę wspieram z dziećmi co roku wrzucając „grosik”. W tym roku chcę dać coś od siebie w ramach podziękowania za to, że moje dzieci korzystały ze sprzętów ufundowanych przez WOŚP.
Misti: Skąd wzięłaś inspirację do WOŚPowego przepiśnika?
Agnieszka: WOŚPowy przepiśnik to mój debiut. Inspiracja? Bardzo często gdy mam stworzyć coś dla kogoś to zwyczajnie po prostu inspiracja przychodzi we śnie. Gdy już realizuję zamówienie to staram się odzwierciedlić mój sen. Podobnie było z inspiracją przepiśnika. Przyszła do mnie nie wiem skąd, zawróciła w głowie tak dokładnie… (Oddział Zamknięty – Andzia i ja).Z małymi przeszkodami ale i kolejnymi snami o przepisniku udało mi się go zrealizować. Mam nadzieję, że przepiśnik będzie dobrze służył swojej Właścicielce lub  Właścicielowi.
Misti: Pewnie tak będzie :) Dziękuję Ci.
Agnieszka: Również dziękuję za rozmowę.

Prace Agnieszki znajdziecie <tutaj>



1 komentarz:

  1. Super wywiad! Fajnie jest poczytać i poznać to, co robisz "od podszewki" ;)

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP