poniedziałek, 10 listopada 2014

Wywiad z Twórczynią - Magda

Witajcie, na pewno jesteście pełni ciekawości... kto jeszcze bierze udział w naszej akcji...

Dziś przybliżymy Wam Magdę - kolejną wspaniałą osóbkę, która uczestniczy w naszej akcji...

Killa: Cześć Madziu, czas na wywiad, zakładam, że jesteś gotowa…
Craftmeg: Oczywiście
Killa: Dobra, to zaczynamy, opowiedz proszę w kilu słowach o sobie….
Craftmeg: Nazywam się Magdalena Wojtkowiak w blogowym świecie Craft Meg. Żona, mama dwóch wspaniałych córek. Wiecznie uśmiechnięta optymistka, stale w ruchu. W Grudniu ruszam z zimowymi warsztatami plastycznymi dla dzieci.
Killa: warsztaty z dziećmi, to musi być pasjonujące, patrzeć, jak pracują i odkrywają nowe sposoby na zrobienie czegoś…
Craftmeg: Oj tak, moje dzieci już zaraziłam swoja pasją bo często kartkuje z moją córeczką Amelką. Ola jest jeszcze za mała ale kiedy coś tworzymy siada z nami dostaje kredki i maluje. A jeśli możemy zarażać naszą pasją inne dzieci to dlaczego nie... A dochodzą mnie słuchy ,że i dorośli są chętni na warsztaty więc bardzo się cieszę.
Killa: Już wiemy, że jesteś uzdolniona plastycznie i propagujesz swoją pasję, ale jak to się stało, że zainteresowałaś się scrapbookingiem?
Craftmeg: Od zawsze lubiłam wszelkiego rodzaju robótki ręczne. Jakieś 2 lata temu kupiłam książkę "Tworzenie Wspomnień" i wtedy zakochałam się bez reszty w scrapbookingu. Tworząc odpoczywam, relaksuję się .
Killa: Scrapbooking jest porywający, można się w nim zatopić bez reszty zapominając o całym świecie…
Craftmeg: Rzeczywiście wciągnęło mnie to bardzo. Czasami nawet nie mam poczucia czasu, jest to dla mnie odskocznia od codziennej szarości, trudu dnia codziennego.
Killa: Masz jakiś swój ulubiony styl pracy czy formę?
Craftmeg: Uwielbiam wyraziste kolory. Wciąż szukam, eksperymentuję. Lubię próbować czegoś nowego. Uwielbiam robić kartki, boxy, notesy… sprawia mi to wielką radość.
Killa: A dlaczego postanowiłaś wspomóc Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy właśnie z nami?
Craftmeg: Wielka Orkiestrę wspieram od kiedy pamiętam. A tym razem poza wrzucaniem do puszek mogę wspomóc robiąc notatnik. Wspaniała akcja w której z ogromną radością bierzemy udział całą naszą rodziną.
Killa: Czyli w akcję wsadzisz nie tylko chęć pomocy, ale również swoje serducho i pasję. Możesz nam na koniec zdradzić, skąd wzięłaś inspirację do notesu WOŚPowego?
Craftmeg: Hmm... a jakoś tak samo przyszło. Usiadłam, wzięłam do rąk ulubione papiery i powstał mój notatnik.
Killa: Znaczy wena wzięła górę i powstał Twój prześliczny notatnik.
Craftmeg: Dokładnie
Killa: Dziękuję ci ślicznie za rozmowę.
Craftmeg: Dziękuję również za rozmowę.Było mi bardzo miło


Zdjęcie Notatnika wykonanego przez Magdę zamieszczam poniżej, oglądajcie i planujcie budżety na nasze aukcje ;)

 Blog Craftmeg
Każdy, kto ma chęć może - klikając w obrazek przejść do Bloga Magdy i pooglądać jej inne prace - zapraszam serdecznie.

1 komentarz:

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP