wtorek, 25 listopada 2014

Wywiad z twórcą: Joanna

Witajcie, troszkę czasu minęło od ostatniego wywiadu, ale podkręcamy tempo.

Misti: Czas na wywiad, gotowa ?
Zielona-Mi: Oczywiście.
Misti: Tradycyjnie już opowiedz nam, w kilku słowach, o sobie.
Zielona-Mi: Mam na imię Joanna, w sieci funkcjonuję jako zielona-Mi, skrapuję od kilku lat w tzw. wolnych chwilach, głównie nocami.
Misti: Skąd pomysł by zająć sie scrapbookingiem?
Zielona-Mi: Wszelkimi formami rękodzieła interesowałam się od zawsze, dziergałam, lepiłam, haftowałam... Scrapbookingiem zajęłam się bardziej poważnie, kiedy zaczęłam układać w albumach zdjęcia mojego syna, pomyślałam wtedy, że miło byłoby zrobić sobie kolorowe pamiątki na całe życie. Od albumów do kartek i pudełek było już bardzo blisko..
Misti: Masz swój ulubiony styl, formę, kolory?
Zielona-Mi: Lubię wyraziste kolory, może dlatego najbardziej przypadło mi do gustu kolorowanie stempli, ale tak naprawdę ciągle uczę się czegoś nowego i lubię łączyć różne style, ostatnio najbardziej wciągają mnie media, ale to nie znaczy, że nie lubię wracać do starych dobrych albumów.
Misti: Dlaczego postanowiłaś wspomóc Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy.
Zielona-Mi: A dlaczego nie? Skoro można coś zrobić dla innych, należy to po prostu zrobić.
Misti: Skąd wzięłaś inspirację do WOŚPowych notesów?
Zielona-Mi: Zaczynam zawsze od wybrania podstawowych kolorów, a potem to już jakoś samo leci, dodatki, wstążki, ćwieki, wycinanki układam po sto razy, a na koniec jeszcze przed sklejeniem, często coś zmieniam, najważniejsze to trafić w odpowiedni dzień, nastrój i robić to, co się lubi, wkładając w to całe serce. Scrapujemy z sercem :-)
Misti:  Dziękuję Ci za rozmowę.
Zielona-Mi: Dziękuję i pozdrawiam wszystkich.

Zapraszamy na bloga zielona-Mi, gdzie możecie poznać jej twórczość.

i w trakcie pracy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP