niedziela, 16 listopada 2014

Wywiad z twórcą: Kasia

Drodzy czytelnicy i obserwatorzy... dziś był owocny dzień. Dlaczego? Ano dlatego, że udało się przeprowadzić dwa wywiady :) 
to drugi:

Killa: Cześć Kasiu, gotowa do wywiadu?
Kasia: Cześć, pewnie, że tak
Killa: To super, opowiesz nam w kilku słowach o sobie?
Kasia: Jasne, nazywam się Katarzyna Janczyk-Michalska, prywatnie mama 9 letniej córki i żona swojego męża . Uwielbiam słodycze, nie mogę żyć bez kawy z mlekiem, bardzo lubię wędrówki po górach, ale takich „w sam raz dla mnie” .
Killa: Jak się zainteresowałaś scrapbookingiem?
Kasia: Scrapbookingiem zaraziłam się od koleżanki, wirus jest zjadliwy i rozpanoszył się w całym organizmie, nie myślę nawet o szukaniu lekarstwa, po prostu pochłonęło mnie na dobre.
Killa: Tak, znam to… Wyjątkowo satysfakcjonujące „paskudztwo”, Masz jakiś ulubiony  styl czy formę pracy?
Kasia: Ponieważ nie zajmuję się tym od wieków ciągle jestem jeszcze poszukiwaczem.
Killa: Dlaczego postanowiłaś wspomóc z nami Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy.
Kasia: Orkiestrę wspieram od zawsze. Kiedy rok temu zobaczyłam prace Waszej grupy bardzo chciałam do niej dołączyć i udało się.
Killa: Skąd wzięłaś inspirację do WOŚPowego/WOŚPowych notesów?
Kasia: Inspiracją do notesu był elfik wybrany przez moja córkę. Jeśli chodzi o przepiśnik , to moja pierwsza próba, papiery leżały od wiosny i się doczekały.
Killa: Świetnie ci poszło – jak na pierwszą próbę. Dzięki za rozmowę
Kasia: Bardzo dziękuje i zapraszam do odwiedzin na moim blogu.

Bloga Kasi można odwiedzić klikając na obrazek  po lewej, natomiast jej profil na FB klikając na obrazek po prawej.


         

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP