niedziela, 16 listopada 2014

Wywiad z twórcą: Novinka

Gotowi na następny wywiad? No to jedziemy:

Killa: Cześć, gotowa na uchylenie rąbka – lub dwóch – tajemnicy?
Novinka: Witam Tak, możemy zaczynać
Killa: Świetnie, opowiedz nam w kilku słowach o sobie.
Novinka: Mam na imię Magda, a w wirtualnym świecie Novinka. Rękodzieło towarzyszy mi odkąd pamiętam, zawsze coś cięłam, szyłam, rysowałam, kleiłam… Od około dwóch lat na scrapbookingowy rynek trafiają także, projektowane przeze mnie - początkowo „do szuflady” - papiery do scrapbookingu. Uwielbiam twórczo spędzać czas z moją prawie ośmioletnią córcią- Alicją, która odziedziczyła pasję do rękodzieła i często dostarcza mi niesamowitej weny.
Killa: Czyli zapewne niejedna z nas pracuje z papierami, które postały w Twojej wyobraźni…
Novinka: Jest taka szansa, przez te dwa lata światło dzienne ujrzało 12 kolekcji i mimo iż każda jest inna, to w każdej z nich jest kawałek mnie, tego co mi w duszy gra.
Killa: Jak się zainteresowałaś scrapbookingiem?
Novinka: Jak już wspomniałam rękodzieło jest ze mną od zawsze. Przeszłam etap tworzenia biżuterii, decoupage, filcowania, domowych kosmetyków, odlewania świec etc., na końcu tej drogi trafiłam na ogólnie pojęty scrapbooking i to on skradł moje serce, choć czasem wracam oczywiście do wcześniejszych pasji.
Killa: Czyli zanim dołączyłaś do grona scraperek nie byłaś „zwykłą” Magdą. Niejedna z nas ma podobną historię. Jaki jest Twój ulubiony styl i forma pracy?
Novinka: Nie mam jakiejś szczególnie ulubionej formy prac, lubię tworzyć zarówno kartki jak i albumy czy exploding boxy a także małe formy typu ATC. Lubię prace delikatne, w stonowanych kolorach choć zdarza mi się także stworzyć coś wyrazistszego.
Killa: Dlaczego postanowiłaś wspomóc Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy.
Novinka: Lubię pomagać, a jeśli do tego może to być połączone z moją pasją, to czegóż chcieć więcej? Chyba tylko tego by znalazło się jak najwięcej osób z otwartymi sercami, które wezmą udział w licytacjach i uda się wspólnie zebrać jak najpokaźniejszą kwotę.
Killa: Dokładnie tak, oby jak najwięcej dobrych serc wzięło udział. Czy na koniec zdradzisz jeszcze jeden sekret mianowicie skąd wzięłaś inspirację do WOŚPowych notesów?
Novinka: Ispiracja przyszła prosto z serca, dokładnie tak jak głoszą napisy na pracach wszystkich uczestników akcji.
Killa: Taki po trosze był nasz zamysł, dobrze, że twórczo działa na uczestniczki. Dziękuję ci serdecznie za rozmowę.
Novinka: Ja również bardzo dziękuję i już zapraszam wszystkich do udziału w naszych aukcjach,


A wszystkich chętnych do zapoznania się bliżej z twórczością Magdy, zapraszamy na jej bloga - wystarczy kliknąć na jeden z poniższych obrazków ...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP