środa, 20 grudnia 2023

Zestawy od Agnieszki

 Dzisiaj swoje komplety prezentuje Agnieszka:

" Cześć :) jestem Agnieszka. W tym roku drugi raz gram dla WOŚP razem z innymi scraperkami ;) Na aukcje przygotowałam dwa różne komplety :) Pierwszy z nich to zestaw przepiśnik wraz z kartką. Mam nadzieję, że komplet przypadnie Wam do gustu i chętnie powalczycie o niego podczas licytacji" 









" Drugi zestaw, który przygotowałam to drewniana skrzyneczka na drobny prezent wraz z kartką. Do wykonania zestawu użyłam materiałów od naszych sponsorów - papiery od PassionScrap, a baza kartki od GoatBox. Liczę, że zestaw przypadnie Wam do gustu i chętnie go wylicytujecie by wesprzeć WOŚP" 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP