środa, 27 grudnia 2023

Zestaw od Moniki.

 Siema ! Kolejna odsłona pięknych prac na licytacje WOŚP.

Hej!
Mam na imię Monika a w świecie scrapbookingu znajdziecie mnie jako ScrapMonia. Ze ScrapuScrap dla WOŚP związałam się już dobrych kilka lat temu, zupełnie przez przypadek, ale już tak zostałam. Co roku tworzę na aukcje coś od siebie. W tym roku stworzyłam 3 zestawy.
Pierwszy zestaw jaki przygotowałam to zestaw kartek na różne okazje.
Kartki zostały wykonane z papierów i dodatków od sponsora Craft O'Clock. W moim zestawie znajdziecie prace na urodziny, imieniny, dla nauczyciela, dla dziecka- także wybór jest spory.
Mam nadzieję, że ten zestaw znajdzie uznanie wśród licytujących i uzbiera fajną sumkę na tegoroczny finał WOŚP.
Ściskam,  ScrapMonia.
 












 
Mam nadzieję, że podoba Wam się ten zestaw :)
Gorąco zachęcam do licytacji wszystkich aukcji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP