piątek, 29 grudnia 2023

Drugi zestaw od Moniki.

 Witajcie :)

Kolejny piękny zestaw na nasze aukcje.

Hej!
Mam na imię Monika a w świecie scrapbookingu znajdziecie mnie jako ScrapMonia. Ze ScrapuScrap dla WOŚP związałam się już dobrych kilka lat temu, zupełnie przez przypadek, ale już tak zostałam. Co roku tworzę na aukcje coś od siebie. W tym roku stworzyłam 3 zestawy.
Mój drugi- ostatni zestaw wykonany w ramach akcji ScrapuScrap dla WOŚP to zestaw ślubny składający się z albumu i kartki.
W mojej pracy wykorzystałam materiały od sponsorów: PassionScrap, I love digi, ScrapArt by Tunia, Craft O'Clock.
Album jest niewielki, ale za to pomieści kilka najważniejszych zdjęć z jednego z najważniejszych wydarzeń w życiu człowieka. Można w małej przestrzeni zamknąć wspomnienia i wracać do nich w każdej chwili.
Mam nadzieję, że powalczycie o ten zestaw i dołożycie swoją cegiełkę dla WOŚP.
Ściskam,  ScrapMonia💓
 












Siema !
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP