piątek, 1 grudnia 2023

Przepiśnik od Darii.

 Siema !

Dziś przepiśnik od Darii.

Przepiśnik stworzyłam na bazie z berrmaty i użyłam wzoru wkładek z grupy Przez Okienko. Bazę okleiłam kolekcja Hello Spring od naszego sponsora PassionScrap oraz ozdobiłam tekturką od kolejnego sponsora, czyli Magicznego Kociołka o symbolu Ro074. Baza jest przedzielona 4 przekładkami, czyli mamy 5 grup tematycznych na przepisy i możemy sobie opisać w jaki sposób dzielimy te przepisy. W każdej części jest miejsce na 10 przepisów. Dzięki zastosowaniu kółek zawsze można dołożyć kartek w odpowiednich miejscach.  

Kartkę pasującą do przepiśnika stworzyłam z tych samych materiałów od sponsorów. Tutaj użyta tekturka ma symbol Ro024.
Myślę, że ten komplet bardzo fajnie się prezentuje i ktoś będzie zadowolony z jego otrzymania. 
 





Pozdrawiam 
Daria Słomkowska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP