piątek, 6 grudnia 2019

Monika pokaże swoje pierwsze kartki

Cześć i czołem!
Jestem Monika- tutaj już czwarty rok z rzędu. Jak co roku to i w tym roku postanowiłam również spróbować swoich sił i dołożyć swoją cegiełkę w tak ważnym celu.

Pewnie część z Was kojarzy mnie z ubiegłych lat, ale tak dla przypomnienia :)
Trochę o mnie:) Rękodziełem zajmuję się odkąd pamiętam, zaczynająć od płaskorzeźby i rzeźby poprzez craft making, scrapbooking, mixed media i decoupage. Ciąglę się rozwijam, próbuję czegoś nowego. W sieci znajdziecie mnie jako ScrapMonia- serdecznie Was zapraszam. Obecnie mieszkam i pracuję w Niemczech. Niestety przez moją pracę mam mało czasu na moje hobby, ale znalazłam go żeby i w tym roku wykonać coś na WOŚP.

W tym poście chce Wam pokazać kartki, które przygotowałam. Materiały jakie użyłam to m.in. : papiery i dodatki MIX & MATCH, papier wizytówkowy, klej magic, taśma dwustronna, gilotyna tonic studios no i oczywiście WOŚPowe serduszka.

Na początku chcę Wam przedstawić dwie kartki utrzymane w pięknym stylu, z łapaczami, kwiatami, piórkami. Obie uniwersalne, idealne na każdą okazję.





Przygotowałam również kartkę z wianuszkiem. W centralnej części kartki umieściłam WOŚPowe serduszko, które nadaje jej oryginalności. Napis I love digi.


I jeszcze kartka z zakochanymi zwierzakami. WOŚPowe serduszko okleiłam kwiatowym papierem, wobec tego pięknie się wkomponowało w całość kartki.


I na koniec jeszcze zestaw kartek dla mężczyzny. Jedna dla Kochanego Taty z napisem od eco deko, druga uniwersalna na każdą okazję. Obie wykonane z przepięknej kolekcji naszego kolejnego sponsora ScrapBoys, dziękuję za możliwość wykonywania prac na Waszych materiałach!





Mam nadzieję, że spodobają się Wam moje prace i chętnie o nie powalczycie!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP