sobota, 7 grudnia 2019

Dziś Monika pokaże swój album

Cześć i czołem!
Jestem Monika- tutaj już czwarty rok z rzędu. Jak co roku to i w tym roku postanowiłam również spróbować swoich sił i dołożyć swoją cegiełkę w tak ważnym celu.

Pewnie część z Was kojarzy mnie z ubiegłych lat, ale tak dla przypomnienia :)
Trochę o mnie:) Rękodziełem zajmuję się odkąd pamiętam, zaczynająć od płaskorzeźby i rzeźby poprzez craft making, scrapbooking, mixed media i decoupage. Ciąglę się rozwijam, próbuję czegoś nowego. W sieci znajdziecie mnie jako ScrapMonia- serdecznie Was zapraszam. Obecnie mieszkam i pracuję w Niemczech. Niestety przez moją pracę mam mało czasu na moje hobby, ale znalazłam go żeby i w tym roku wykonać coś na WOŚP.


W tym poście chciałabym Wam pokazać album na 12 pierwszych miesiecy życia dziewczynki. Użyłam w nim materiałów od naszych cudownych sponsorów: dodatki craft o'clock, tekturki laserowelove.




Materiały jakie użyłam oprócz wymienionych to m.in. : papier wizytówkowy, kwiaty WOC, papiery mix&match, klej magic, taśma dwustronna, gilotyna tonic studios no i oczywiście WOŚPowe serduszka.
Mam nadzieję, że spodobają się Wam moje prace i chętnie o nie powalczycie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP