środa, 11 grudnia 2019

Kasia z innymi pracami

Mam na imię Kasia.
Od lat zajmuję się różnymi technikami rękodzieła, zaczynałam od malowania drobnych prac, później wyplatałam kosze, uczyłam się tworzenia kwiatów z foamiranu, troszkę szydełkowałam, następnie przyszedł czas na kartki i pudełeczka, obecnie jeszcze dołączyła florystyka; w każdą pracę wkładam kawałek serducha i bardzo cieszę się, że mogę swoimi pracami sprawić radość innym osobom.

 Exploding box na ślub; kwiaty wykonane z foamiranu, w środku pudełeczko na gotówkę lub drobny prezent, figura młodej pary wykonana z masy ultra soft, digi od I love digi

 Kartka ślubna w formie torebeczki (10*10cm podstawa); digi od jolagg, kwiaty wykonane z foamiranu, wewnątrz życzenia

 Karta urodzinowa w formie torebeczki (podstawa 10*10cm); digi od jolagg, kwiaty wykonane z foamiranu, wewnątrz życzenia

 Drewniana szkatułka na ślub, ozdobiona kwiatami z foamiranu oraz serduszkami pokrytymi perłowymi mgiełkami; wewnątrz życzenia i miejsce na gotówkę; digi od jolagg

Exploding box na chrzest, ozdobiony kwiatami z foamiranu, pięknymi tekturkami 
oraz wózeczkiem 3d 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP