sobota, 21 grudnia 2019

Monika pokaże swoje kartki świateczne

Witam, mam na imię Monika i tworzeniem prac scrapbooking'owych zajmuję się od dość niedawna, aczkolwiek pokochałam to! Gdy tylko dowiedziałam się o tym iż moja pasja może pomóc w tak szczytnym celu jakim jest zbiórka Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy nie mogłam nie wziąć w tym udziału.

Mam nadzieję, że moje prace przypadną Wam do gustu!

Przygotowałam:
Zestaw 4 karteczek świątecznych w niebiesko- białych odcieniach z przepięknych papierów od ScrapBoys, wymiary to 14cm x 11 cm.
Delikatne, subtelne - na pewno ucieszą kogoś z Waszych bliskich.




Świąteczne kartki o wymiarach 10,5cm x 15cm z papierów ScrapAndMe.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP