czwartek, 17 listopada 2016

Monika prezentuje pracę drugą.

Pamiętacie Monikę? Monika zaszalała... zresztą sami zobaczcie...


Witam, to moja druga praca na akcję WOŚP. Postanowiłam zrobić notes w fioletach. Jak już wspomniałam w poprzednim poście dowiedziałam się o akcji w dość nietypowy sposób, ale chęć wzięcia udziału w takim przedsięwzięciu wzięło górę i tak oto powstała kolejna praca :) na Facebooku możecie mnie znaleźć na moim fanpage "Monika Budnik- hand made", na którym możecie obejrzeć moje prace, które tworzę z wielką pasją i z sercem.
Notes jest bardzo prosto wykonany, Do przyozdobienia go użyłam kwiatków WOC i sznurka jutowego oraz pięknej WOŚP-owej tekturki. Kwiatki i sznurek jutowy przyklejone zostały za pomocą gel medium 13arts. Sam notes został wykonany z gotowej bazy.





Pozdrawiam serdecznie, Monika.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP