sobota, 5 listopada 2016

Agnieszka prezentuje po raz trzecci

Kartka z pudełkiem

To znowu ja :)  Trzeci raz w akcji "Scrapowanie z sercem dla WOŚP"  i mój trzeci projekt Kartka z pudełkiem. Powstała kartka - składak w kolorach białym, szarym, liliowym i zielonym.

Bazę do kartki podpatrzyłam na blogu jednej ze scrapujących Pań. Wycięłam ją z białego papieru wizytówkowego. Okleiłam szaro-białym papierem. Potem ozdobiłam liliowymi kropkami przy pomocy maski. Nakleiłam bardzo dużo kółek i kółeczek w kolorach szarym i liliowym. Serca potuszowałam zielonym tuszem. Przymocowałam serce, liście i liliowe kwiaty. Nie zabrakło też napisu "Moc życzeń".

Do kartki w podobnym stylu powstało również pudełko.

Zapraszam do oglądania zdjęć:


Sie-MA!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP