niedziela, 13 listopada 2016

Debiutantka Magda :) i jej PIERWSZA praca....

Magdę serdecznie powitałyśmy w naszym gronie - mamy nadzieję, że zostanie z nami na dłużej...

Wiele lat temu należałam do harcerstwa i kiedy byłam harcerką zbierałam pieniądze do WOŚPowej puszki, grając na gitarze i śpiewając z innymi harcerzami w centrum mojego miasta. Kiedy nauczyłam się robić biżuterię, podarowałam element do jednej z kolii, zlicytowanej dla WOŚP. Jakiś czas temu polubiłam zabawę z papierem, stąd mój udział w tym przedsięwzięciu – pierwszy, ale mam nadzieję nie ostatni.
W tym roku przygotowałam dwie prace, a dziś pierwsza z nich: kartka w pudełku.
Etap pierwszy: zarys koncepcji i gromadzenie materiałów.



Etap drugi: skoro pomysł się urodził, przystąpiłam do dzieła.

Etap trzeci: kombinacje .... nie byłabym sobą, gdyby nie okazało się, że wstępna koncepcja zacznie żyć własnym życiem....



Na koniec składanie wszystkiego w całość i gotowe!



Wkrótce moja druga praca.
Pozdrawiam,
Magdalena Sikora

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP