sobota, 19 listopada 2016

Koplet komunijny od Magdy

Dziś prezentujemy drugą pracę od Magdy...

Witajcie ponownie,
Album w komplecie z kartką to druga praca, którą przygotowałam na styczniową akcję WOŚP. Jest dla dziewczynki, więc zdecydowałam się na beże, brązy i delikatny odcień żółtego.



Jak zwykle, zaczęłam od doboru materiałów do papierów, po czym zabrałam się do pracy – skleiłam bazę albumu, przycięłam odpowiednio papiery, postemplowałam je i naniosłam wzory przy pomocy maski i gesso. Przyszedł czas na tekturki i inne ozdoby. Niektóre kartki potraktowałam ecoliną.



Gdy album był gotowy, przygotowałam karton, w którym będzie można przechowywać zarówno album, jak i kartkę. Na koniec zabrałam się za wykonanie kartki. Po kilku dniach cały komplet prezentował się tak:




pozdrawiam
Magda Sikora

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP