wtorek, 20 listopada 2018

Kwiat Wiśmi prezentuje notes

Cześć,
nazywam się Ilona Kuchta i tworzę pod nickiem Kwiat_wisni7. Już po raz 4 biorę udział w tworzeniu rzeczy dla WOŚP. Tym razem stworzyłam dwa notesy – Zapiśniki od serca :)

Pierwszy – różowy - w moim ulubionym kolorze.
W pracy użyłam stempel lalki pokolorowany Promarkerami, jedną stronę notesu ozdobiłam koronką, a drugą dużą ilością kwiatów.

 Serduszko również pokolorowałam, podkleiłam białym papierem i przykleiłam na kosteczki dystansowe. Całość pokryłam delikatną warstwą gessa. Notes sama zbindowałam, a sprężyny ozdobiłam różnymi wstążkami pasującymi do całości. W środku znajdują się kartki z motywem serduszek :)




1 komentarz:

  1. Piękny, dziewczęcy zapiśnik - mam nadzieję że będzie dobrze służył nowej właścicielce :)

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP