piątek, 23 listopada 2018

Justyna prezentuje skrzyneczki

Hej,
jest to moje pierwsze skrapowanie dla WOŚP i bardzo się cieszę, że mogłam przyłączyć się do tej wspaniałej akcji. Przygotowałam dwie szkatułki drewniane, które najpierw zostały pomalowane lazurem w kolorze orzecha włoskiego oraz zabezpieczone woskiem. Do ozdobienia górnej części szkatułek wykorzystałam papier od Mintay Papers.



 

Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu i znajdą się chętni na przygarnięcie ich za grube miliony ;) Pozdrawiam serdecznie. Justyna.

Tak,my też mamy nadzieję, że będziecie ostro walczyć na naszych aukcjach, żeby jedną (albo obie) skrzyneczkę zdobyć :) przecież to w szczytnym celu!

SIE-MA!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP