środa, 14 listopada 2018

Czekoladowniki od Agnieszki

Od kilku lat biorę udział w akcji  "Skrapujemy z sercem dla WOŚP". Sama nie wiem już który :) W każdym razie przygotowałam w tym roku trochę rzeczy, czyli: trzy komplety kartek - po dwanaście sztuk w pudełkach, zapiśnik, przepiśnik,  pięć kartek w pudełkach oraz dwa czekoladowniki (oczywiście z czekoladą). Rzeczy są różne, każda inna. Mam nadzieję, że znajdziecie coś dla siebie czy też na prezent dla bliskiej osoby.


Dziś dwa czekoladowniki.

Pierwszy czerwono-szary, na Walentynki. Czerwony to jak wiadomo kolor miłości, dlatego właśnie użyłam tego koloru. Wewnątrz  również włożyłam karteczkę - można na niej napisać życzenia i przykleić.




Drugi  utrzymany w tonacjach zieleni, bieli i złota, przeznaczony na ślub. Ozdobiony białymi kwiatami i naszym akcyjnym serduszkiem. W środku włożyłam dodatkowo białą kartkę. Można napisać na niej życzenia i przykleić wewnątrz czekoladownika.



Oba czekoladowniki kryją czekoladę :)

Kochani, jak widzicie nasza Agnieszka zaczęła z przytupem i już wiemy, że to nie koniec jej prac... na pewno jesteście ciekawi... już niedługo zobaczycie co jeszcze przygotowała.

A my oczywiście zapraszamy do odwiedzania naszego bloga i Fanpage na FB.
A końcem grudnia do licytowania naszych aukcji, na których wystawimy wszystkie śliczności, które tu pokażemy i o wiele, wiele więcej!

SIE-MA!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP