sobota, 21 listopada 2020

Wszechstronnie uzdolniona Agnieszka i jej prace na licytacje

 Dzień dobry Wszystkim :)

Mam na imię Agnieszka. To mój siódmy rok ze scraperkami. W tym roku, podobnie jak w poprzednich, poza pracami scrapowymi przygotowałam ręcznie wykonane, na drutach bądź szydełku, chusty oraz szalik-komin z czapką.
Mam też dla Was nowość czyli koralikowe prace - trzy komplety biżuterii beadingowej. W skład każdego kompletu wchodzi bransoletka, kolczyki oraz wisiorek. Bigle kolczyków oraz zapięcie bransoletek są stalowe. Zapięcia wisiorków wykonane zostały z koralików.

Zarówno chusty jak i komplety biżuterii zostaną dołączone do scrapowych prac moich koleżanek czyli dziewczyn biorących udział w akcji Scrapujemy z sercem dla WOŚP. Zostaną wystawione na aukcjach na rzecz WOŚP.













Koralikowe wisiorki dołączyłam też do części moich scrapowych prac. Jeśli coś wpadnie Wam w oko :) , a mam nadzieję, że tak, śledźcie nasze aukcje. Wpłacone przez Was kwoty zasilą konto WOŚP.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP