niedziela, 8 listopada 2020

Ania i jej ,,pierwszy raz" w naszej akcji

 Cześć, jestem Ania i od zawsze lubiłam różnego rodzaju rękodzieło. Scrapbooking poznałam niemal 3 lata temu i to była miłość! Na początku tworzyłam wyłącznie kartki, obecnie pierwsze miejsce zajmują albumy. W akcji Scrapujemy dla WOŚP dowiedziałam się od koleżanki i w tym roku biorę udział po raz pierwszy.

Na aukcję przygotowałam album i kartkę, które dopełniają tag i czekoladownik. Album typu trifold folio pomieści zdjęcia w formatach 7,5x10 cm, 9x13 cm, 10x10 cm i 10x15 cm, umieszczone w książeczkach, kieszonkach, a także wodospadach statycznym i dynamicznym. Baza albumu stworzona została od podstaw, obłożona jest lnianym płótnem i wiązana na wstążeczkę-gnieciuszka, a wnętrze bazuje na papierze kraftowym (eko).


Pasująca do albumu kartka okolicznościowa także powstała na bazie z papieru kraftowego i będzie pięknym uzupełnieniem do prezentu. Do kartki dołączona jest koperta, a w jej środku pozostawiłam miejsce na wpisanie życzeń.

  

Tag i czekoladownik mogą towarzyszyć zestawowi lub występować zupełnie osobno. Tag idealnie nadaje się jako dodatek do prezentu lub ozdoba do powieszenia w domu. Wykonany na bazie z hdf firmy Tekturkowo, wyposażony we wstążeczkę-gnieciuszka w identycznym kolorze jak ta w albumie - podobnie czekoladownik. Jego wnętrze zmieści standardową czekoladę. Taki mały zestaw idealnie nadaje się na upominek na lub podziękowanie.

Cały zestaw wykonany jest z cudownie kolorowych i żywych papierów, pełnych kwiatów z kolekcji Piątku Trzynastego. Dla mnie to kwintesencja wiosny, lata i optymizmu. Zarówno całość jak i poszczególne elementy idealnie sprawdzą się jako unikatowe prezenty dla koleżanki, mamy, siostry czy wielbicielki kwiatów na dowolną okazję. 

Mam nadzieję, że Wam komplet podoba się równie bardzo co mnie praca nad nim, oraz, że będziecie dzielnie licytować, aby go zdobyć! Przecież to na szczytny cel!
SIE-MA! 
Ania


1 komentarz:

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP