poniedziałek, 30 listopada 2020

Renata z wyjątkowym zestawem

Stworzyłam swoje prace  dla Scrapu- Scrap, Scraperek od WOŚP pod nickiem Nerena od wielu lat chyba 5 lub 6 lat. Nie jestem w stanie zliczyć. Moje prace zawsze były mix-mediowe. Zawsze notesy, kalendarze, przepiśniki itp. A teraz zrobiłam ich więcej, bo  skromna kartka doszła oraz moja chęć zrobienia biżuterii, którą swoją z nią  przygodę rozpoczęłam rok temu. 



 

Aktualna praca zapiśnika czyli okładki najwięcej użyłam tekturek od dziewczyn ze Scrapu dla WOŚP,  Anemone ze Scrapka.pl oraz Fabryka Weny. 

A jeśli chodzi o kartkę to papiery scrapbookingowe od UHK, Scrapmande, Lemoncrafte . 

 



A biżuterię czyli wisiorek z łańcuszkiem, najwięcej skorzystałam ze sklepu Kadoro.pl, tam wykupione stąd były koraliki, kryształki, nici i zapięcia.

 Mama nadzieję, że będą świetnie się spełniały one w praktyce. Kogoś ucieszą.


Pozdrawia Renata Rosiek (Nerena)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP