poniedziałek, 16 listopada 2020

Kompleciki Agnieszki

 Witam wszystkich serdecznie :) 

Mam na imię Agnieszka, a to mój kolejny (hmmm ... siódmy) rok grania razem ze skraperkami ze "Scrapujemy z sercem dla WOŚP". Tym razem wspieramy 29 Finał. Jak co roku przygotowałam trochę prac.

Dziś przedstawię Wam dwa mini albumy na zdjęcia wraz z kartkami. Albumiki zostały wykonane z papierów otrzymanych jeszcze w ubiegłym roku od naszego sponsora ITD Collection. Z uwagi na to, że nie zdołałam użyć papierów do prac w ubiegłym roku , wykonałam z nich pracę w tym :) Jeden albumik dla taty jest wykonany z papierów w tonacjach niebiesko-zielonych, drugi brązowo-różowych. Do obu przygotowałam pasujące kolorystycznie kartki. Zarówno albumiki jak i kartki posiadają serduszko-symbol naszej akcji.








Mam nadzieję, że albumiki przypadną Wam do gustu, a uzyskana kwota zasili konto WOŚP.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP