czwartek, 5 stycznia 2023

Drugi album od Asi.

 Dziś drugi album od Asi, tym razem w tematyce ślubnej.

Cześć,  mam ma imię Asia. Na FB jestem jako Asia Mój Scrapowy Świat.

To drugi rok kiedy gram razem z WOŚP. Tworzenie albumów,  kartek, kwiatów sprawia mi ogromną radość.  A tworzenie ich w tak szczytnym celu to podwójne, a nawet potrójne szczęście.

W tym roku przygotowałam dwa komplety.

Mój drugi zestaw to album ślubny z kartką. Do jego wykonania użyłam papiery od sponsora Passion Scrap. Kartka została wykonana na bazie od sponsora goatbox. Myślę,  że to wspaniały prezent dla nowożeńców do przechowywania wspomnień z cudownych chwil.

Na zakończenie chciałabym z całego serca podziękować wszystkim sponsorom za ich wielkie serca.
Dziękuję,  że kolejny rok jesteście i gracie razem z nami.

Pozdrawiam cieplutko  
 
 
 










Sie ma !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP