środa, 4 stycznia 2023

Album od Asi.

Witajcie.

Kolejne albumy wylądowały na naszych aukcjach, dziś odsłona pierwszego od Asi.

Cześć,  mam ma imię Asia. Na FB jestem jako Asia Mój Scrapowy Świat.

To drugi rok kiedy gram razem z WOŚP. Tworzenie albumów,  kartek, kwiatów sprawia mi ogromną radość.  A tworzenie ich w tak szczytnym celu to podwójne, a nawet potrójne szczęście.

W tym roku przygotowałam dwa komplety.
Pierwszym z nich jest album na chrzest dziewczynki wraz z kartką. Został on wykonany z papierów od sponsora Passion Scrap. Tekturki użyte w albumie pochodzą od sponsora Laserove Love. Zdjęcia pociechy w nim wklejone będą cieszyć na długie lata.

Na zakończenie chciałabym z całego serca podziękować wszystkim sponsorom za ich wielkie serca.
Dziękuję,  że kolejny rok jesteście i gracie razem z nami.

Pozdrawiam cieplutko  

 














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP