niedziela, 17 października 2021

Zestaw od Agnieszki.

Witajcie i zaczynamy prezentacje prac na kolejny 30 już finał .

Cześć! Jestem Agnieszka.
Po raz kolejny biorę udział w akcji i bardzo się z tego cieszę.
Chciałabym Wam przedstawić co w tym roku zrobiłam.
Mój komplet składa się z uniwersalnej kartki, ale raczej dla kobiety.
Kartki bardzo dobrze sprawdzają się na różne okazje jak i czekoladki Merci, na które również zrobiłam ozdobne pudełko pasujące do tej karteczki. 
Do zestawu należy również kalendarz w formie ramki, którą można wykorzystać na standardowe zdjęcia 10x15. Kalendarz ma wymienny środek na każdy miesiąc.







Mam nadzieję, że podoba Wam się ten zestaw :)
Gorąco zachęcam do licytacji wszystkich aukcji. 
 
Siema!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP