piątek, 22 października 2021

Zestaw albumowy od Moniki.

 Cześć i czołem!

Jestem Monika- tutaj już szósty rok z rzędu.
Jak co roku to i w tym roku postanowiłam również spróbować swoich sił i dołożyć swoją cegiełkę w tak ważnym celu.
Pewnie część z Was kojarzy mnie z ubiegłych lat, ale tak dla przypomnienia :)
Trochę o mnie :) . Rękodziełem zajmuję się odkąd pamiętam, zaczynająć od płaskorzeźby i rzeźby poprzez craftmaking, scrapbooking, mixed media i decoupage. Ciąglę się rozwijam, próbuję czegoś nowego. W sieci znajdziecie mnie jako ScrapMonia serdecznie Was zapraszam.
Od kilku lat mieszkam w Niemczech. Aktualnie przebywam na urlopie macierzyńskim. Mój mały urwis pozwala mi czasem poscrapować, więc i w tym roku postanowiłam wykonać coś dla WOŚP.

Mój pierwszy zestaw to duży album na zdjęcia i kartka w pudełku do kompletu. Album ma wymiary 21x21 cm i pomieści sporo zdjęć w rozmiarach 9x13 i 10x15. Album przyciąga swoją uwagę dzięki mocno zdobionej okładce. 
Cały zestaw powstał z papierów od sponsora - ScrapBoys. Kartka i pudełko są na bazie również od naszego sponsora - Rapakivi. Tekturki "sukces to Ty" i "Album" są od kolejnego sponsora- Ania Szajda- Przez Okienko. 













Z całego serca dziękuję wszystkim sponsorom za wspieranie naszej akcji. 💖

Mam nadzieję, że mój zestaw przypadnie Wam do gustu i z chęcią o niego zawalczycie. 
Pozdrawiam, ScrapMonia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP