sobota, 11 listopada 2023

Zestawy od Alicji.

 Siema!

 Nazywam się Alicja Nowak i od 6 lat zajmuję się scrapbookingiem. Tworzę kartki okolicznościowe, exploding boxy, kwiaty z foamiranu oraz albumy. Jest to moja pasja, chwila wytchnienia po ciężkim dniu, ale jednocześnie ogromna radość kiedy tworzę coś z myślą o konkretnej osobie i wiem, że sprawi jej ogromną przyjemność otrzymanie takiej ręcznie robionej pracy. Jestem z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy od wielu lat. W 2023 roku przygotowałam album oraz kartkę okolicznościową dla miłośnika gór. Na aukcję w 2024 przygotowałam przedmioty na 2 aukcje.

 Coś dla mężczyzny – czyli album tematyczny z wieloma kieszeniami, matami na zdjęcia i zakamarkami na pamiątki dla miłośnika motoryzacji, rajdów oraz starych aut. Idealny prezent dla Dziadka, Taty, Wujka, Syna, Męża, Brata, Chłopaka, sprawdzi się nie wiele okazji. Album w formacie 28*20cm wykonałam z przepięknej kolekcji papierów od naszego sponsora firmy ITD Collection „Legendary Route 66”. Do wykonania okładki albumu i oprawy pudełka prezentowego użyłam płótno od firmy Scraplove. Okładkę zdobią także wycinanki odlewy z żywicy, elementy metalowe oraz papier tłoczony od ITD. Collection. Całości dopełniają napisy motywujące znajdujące się na kartach albumu od formy Scraplove. Część kart albumu została wykonana z papieru akwarelowego malowanego także farbami akwarelowymi. Album pomieści zdjęcia w ilości od 60 do 80szt.w formatach 13*18, 10*15, 9*13 oraz 10*10 cm. Do kompletu powstała kartka okolicznościowa również o tematyce motoryzacyjnej. Zarówno album jak i kartka są umieszczone w ozdobnych pudełkach, które również potem można wykorzystać do przechowywania motoryzacyjnych  skarbów. Całości dopełnia tag tematyczny zawieszony na torebce, w którą można zapakować opisany komplet.

 



Coś dla kobiety – czyli przepiśnik, w którym ozobiłam okładkę z każdej ze stron, a we wnętrzu powstały dodatkowe kieszenie na przepisy, w jednej z kieszeni jest także zakładka, która może posłużyć do oznaczania stron w przepiśniku. Idealny prezent dla Mamy, Żony, Babci, Cioci,Siostry,Dziewczyny czy Koleżanki, które mają pasję kulinarną. Przepiśnik w formacie 15*21cm ozdobiłam papierami z kolekcji Lexi Design „Grandma's Kitchen”. Całości dopełniają sztućce wycięte z tekturki oraz wycinanki  i napisy. Przepiśnik ozdabiają wstążki i koronka. Całość umieszczona została w ręcznie zrobionym pudełku ozdobionym papierami z tej samej kolekcji. Do kompletu powstała kartka okolicznościowa również o tematyce kulinarnej. Zarówno przepiśnik jak i kartka są umieszczone w ozdobnych pudełkach, które również potem można wykorzystać do przechowywania kulinarnych, sekretnych przepisów.

 

 Jestem ogromnie szczęśliwa, że miałam przyjemność i zaszczyt wykonać te 2 komplety na rzecz WOŚP i mam nadzieję, że sprawią one wiele radości osobom, które je wylicytują a datki ze sprzedaży zasilą konto WOŚP.

Działajmy razem na rzecz WOŚP do końca świata i o jeden dzień dłużej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP