wtorek, 14 listopada 2023

Pierwszy zestaw Magdy

 Dzisiaj prezentujemy zestaw kolejnej scraperki. Tym razem są to prace Magdy.

Magda bierze udział w naszej akcji po raz pierwszy. Oto co pisze o sobie i swoich pracach:

"Mimo, że z wykształcenia jestem biotechnologiem to całe moje serce oddałam rękodziełu. Moją wielką pasją jest tworzenie albumów oraz kartek okolicznościowych. Tworzę w różnych stylach, a każdy nowy projekt jest dla mnie wyzwaniem i wspaniałą przygodą. W każdym skrawku papieru staram się zawrzeć moją ogromną miłość do scrapbookingu. Na aukcję WOŚP trafiłam na FB, choć znana była mi już wcześniej w tym roku odważyłam się do niej dołączyć. Udział w tej akcji ma dla mnie szczególne bo osobiste znaczenie.  

Opis kompletu:

Zestaw ślubny, na który składa się duży album na zdjęcia, przestrzenna kartka w pudełku oraz pasująca zawieszka do prezentu. Komplet wykonany jest z materiałów najwyższej jakości; album zawiera pięć rozbudowanych kart, na których można umieszczać zdjęcia, czy to na klapkach, czy w kieszeniach. Miejsca na zdjęcia są opisane formatem pasującego zdjęcia. Album pomieści od 50-70 zdjęć o formatach 9/13 cm, 10/15cm, 13/18 cm, 10/10 oraz 7,5/10cm. Kartka posiada bogatą, przestrzenną kompozycję, a wewnątrz znajduje się kieszonka na banknot lub kupon. Całość kompletu utrzymana w stonowanych barwach w modnym stylu boho.   "












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP