wtorek, 28 listopada 2023

Ramka od Darii.

 Witajcie.

Dziś pierwsza praca od Darii - ramka i karteczka dla maluszka.

Pierwszy raz biorę udział w akcji Scrapu scrap dla WOŚP.
Od zawsze lubię rękodzieło, ale świadomie scrapuje od 3 lat. Najczęściej robię kartki, bo lubię rzeczy praktyczne. Mało kiedy robię albumu, ale czasami próbuję i tej formy. Lubie również różne nietypowe formy kartek. Serdecznie zapraszam do moich SM. W sieci znajdziecie mnie pod nazwą Rękoczyn Daria Słomkowska.  Prywatnie mam wspaniałego męża i 4 dzieci. 

Na tą akcje przygotowała ramkę na zdjęcie dla chłopca oraz karteczkę. Do ozdobienia ramki użyłam kolekcji i grafik For Kids od PassionScrap naszego sponsora. Ramka jest dość prosta, ale myślę, że pięknie się prezentuje. Do środka wsypałam kolorowe kuleczki, żeby było bardziej kolorowo.

Liczę, że komuś przypadnie moja propozycja do gustu.
 




Pozdrawiam
Daria Słomkowska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP