środa, 30 grudnia 2020

Wspaniałe zestawy Angeli

Cześć!

 Jestem Angela, mieszkam w małej miejscowości na malowniczej Lubelszczyźnie. Jestem mamą dwójki wspaniałych dzieci. Uwielbiam rękodzieło, samym scrapbookingiem zajmuję się od jakichś 2-3 lat. To mnie odpręża i sprawia wiele radości. Cieszę się że mogłam już drugi raz brać udział w tak wspaniałej akcji i stworzyć prace dla WOŚP. 

W tym roku przygotowałam:

1.  Album i 10 zaproszeń z Okazji Pierwszej Komunii Świętej.

Zaproszenia w formacie DL w zielenie pasujące do albumu harmonijkowego. Zestaw stworzony z papierów naszego sponsora Craft o'Clock. 



2.      Album, kartka i zakładka wykonane z pięknej, letniej kolekcji Butterfly Meadow od Scrap Boys. Album o wymiarach 16x17.5cm posiada 4 rozbudowane karty i pomieści ok.60 zdjęć.


 

3.      Ramka na zdjęcie wykonana na bazie mdf– romb z ażurową obwódką, maksymalny rozmiar zdjęcia to 11x11cm. W zestawie z kartką.


4.      Zestaw 12 kartek mix okazji,  format DL i kwadratowe, każda kartka posiada folijkę i kopertę. W kartkach wykorzystałam materiały od naszych sponsorów czyli Craft o'Clock, ITD Collection, Scrap Boys, UHK Gallery, Magiczny Kociołek




 

Mam nadzieję, że moje komplety wpadną Wam w oko i będziecie o nie walczyć!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP