piątek, 4 grudnia 2020

Kwiecisty komplecik Justyny

 Cześć!

Z tej strony Justyna, uwielbiam robić kartki z kwiatami z foamiranu, które również wykonuję własnoręcznie. 

Dla WOŚP przygotowuję prace drugi raz. Cieszę się ogromnie, że dzięki mojej pasji mogę wspierać to piękne dzieło, jakim jest Orkiestra, szczególnie w dobie pandemii.

W tym roku zrobiłam komplet: notes w formacie A5+kartka w formacie DL. Napisy dobrałam tak, aby pasowały na każda okazję. Kolorystyka pracy, jest delikatna i kobieca. Praca może być podarowana na urodziny, imieniny, Dzień Matki/Babci, a myślę, że nawet na ślub.







Mam nadzieję, że moje prace się Wam spodobają i zawalczycie o nie, na aukcjach w 29finale!

Trzymajcie się zdrowo!

Pozdrawiam
Justyna 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP