sobota, 12 grudnia 2020

Cudny kartkowy zestaw Marioli

 Cześć Kochani!

Zapraszam Was serdecznie na przegląd kartek, które stworzyła Mariola, ale najpierw poznajcie ją nieco bliżej:

"Nazywam się Mariola, scrapbookingiem zajmuję się około 7 lat, 
od czasu kiedy dostałam exploding boxa w prezencie. 
Od tamtej pory staram się chłonąć wiedzę ze wszystkich zródeł i doskonalić swój warsztat.

W akcji Scrapu scrap dla WOŚP biorę udział po raz drugi i ma nadzieję że przygotowane przeze mnie komplety sprawią radość obdarowującym, jak również obdarowanym :) 

W tym roku stworzyłam komplet 12 kartek na różne okazje spakowane w dwa ozdobione pudełka. 
Do zrobienia zestawów użyłam papierów od naszych sponsorów ScrapBoys, UHK Gallery, Craft'o'Clock oraz  ITD Collection. W pracach znajdują się także tekturki od Magicznego Kociołka i niezastąpione serduszka od PaNaKo."





Z pewnością kartki Marioli skradną Wasze serca, tak jak skradły moje. 
Wypatrujcie więc licytacji!

Ściskam serdecznie!
Justyna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP