czwartek, 4 stycznia 2024

Zestaw Pokemon od Angeli.

 Siema :)

Dziś kolejny, pełen kolorów, zestaw specjalny.

Hej jestem Angela, prywatnie żona i mama. 
Rękodziełem zajmuje się od kilku lat i jest to już mój czwarty udział w akcji Scrapu Scrap dla WOŚP.
Tym razem przygotowałam 3 zestawy, które mam nadzieję przyniosą komuś dużo radości lub sprawią miłą  niespodziankę osobie obdarowanej.

Album w kształcie pokebolla oraz szkicownik/notes w pudełku.
Album jest bardzo poręczny i stworzony w bardzo żywej kolorystyce, składa się z 4 twardych  kart łączonych kołami. strony zawierają miejscami na kwadratowe zdjęcia w formacie 9 na 9 cm. 
Do tego zestawy wykonałam również szkicownik, który może też służyć za notes, wszystko mieści się w  pudełku w kolorystyce świata pokemonów.
 

 





 
Zestaw prezentuje się tak:
 

Maskotka Charizarda od Gosi:
 
 
Breloczek Charmander'a od Caro-ART:
 

 Zapraszamy do odwiedzin bo to jeszcze nie koniec 😉

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP