środa, 28 października 2020

Zaczynamy - ciekawi? Pierwsze prace od Killi

 Dziś zaczynamy publikację prac, jakie na 29 finał przygotowałyśmy.


Tym razem zaczynamy od Killashandry :) Znaczy ode mnie :) to ja "kręcę" tą akcją, ale nie byłabym sobą, gdybym nie zrobiła czegoś na aukcje...


Na początek dwa komplety z materiałów przekazanych przez jednego z naszych sponsorów: ScrapBoys!

W obu wykorzystałam moją ulubioną serię Industrial Romance - z której powstały:

Komplet na dzień Ojca - składający się z albumiku na zdjęcia, zapiśnika oraz kartki okolicznościowej - całość spakowana w pudełeczko. Wielkość w okolicy A5.




Drugim kompletem oprawionym w papier naszego sponsora jest Kalendarz z kartką okolicznościową.
Kalendarz jest duży bo B5, z magnetycznym zamknięciem i wstążeczką zakładką.



Tak wyglądają dwa pierwsze komplety w moim wykonaniu - mam nadzieję, że nabraliście apetytu na więcej  -bo to dopiero początek pokazywania naszych prac, któe będziecie mogli zdobyć w aukcjach na rzecz 29 fianłu WOŚP wsppomagając jednocześnie jego cel - prawda, że to świetny układ?

To jak - będziecie zaglądać - mam nadzieję, że tak, oraz, że wspólnie zbierzemy na cel 29 fianłu!
SIE-MA! i do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP