wtorek, 2 stycznia 2018

Romantyczny notes od Ilony

Dziś głos oddajemy Ilonie...

Cześć
- nazywam się Ilona Kuchta i tworzę pod nickiem Kwiat_wisni7. Jest to już mój 3 udział w WOŚP. W 2016 roku stworzyłam przepiśnik beżowo-czerwony, w 2017 - Zapiśnik - morelowo-szary, a w tym roku na Finał 2018 - Różowy - z serduszkiem "Zapiski od serca". Mam nadzieję, że stworzony przeze mnie notes znajdzie swoją właścicielkę :))))
Użyłam w nim stempel lalki oraz piękne papiery w odcieniach różu. Okładka ukwiecona została pięknymi kwiatami, a sprężyna koronkami i tasiemkami :))) W środku kartki są również z motywem serduszek :))))





pozdrawiam serdecznie, Ilona Kuchta

A my razem z Iloną liczymy, że notes zdobędzie dla akcji bardzo dużo $$$ :)
SIE-MA!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP