wtorek, 5 stycznia 2016

Turkusowy komplet ślubny - JUŻ NA AUKCJI!

Witajcie,

jeszcze turkusów nie było....a właśnie taki komplecik dziewczyny sobie wymyśliły. Zaczęła Becia i podała rytm, powstała piękna i grubaśna Księga Gości, 
z podziękowaniem dla gości weselnych, w środku. Lekkości dodały listki i bielone tekturki. Ale, ale... Beci jeszcze nie znacie, bo właśnie w tym roku do nas dołączyła. Oto kilka słów, które napisała o sobie :)
Od zawsze lubiłam plastyczne zabawy i ręczne robótki wszelkiego rodzaju, kiedy na świat przyszły moje dzieci, zaczęłam sięgać po różne kreatywne zabawy i między innymi tak poznałam świat scrapbookingu…W akcji biorę udział ponieważ uważam, że wspaniale jest, kiedy możemy pomóc robiąc to, co najbardziej lubimy... kiedy swoją pasją można dołożyć małą cegiełkę w budowaniu czegoś wielkiego. Zresztą to jest pozytywnie zaraźliwe i kiedy patrzyłam na wspaniałe prace jakie tworzyły w poprzednich latach moje koleżanki, pomyślałam sobie „ja też chcę”.





Hania przejęła pałeczkę. Idealnie dopasowała piękny Album i delikatnie ozdobiła każdą stronę.
 Dodała białe dzikie róże i mnóstwo tekturek. Czasem przyda się kieszonka na zapiski, czasem schowek na tagi...i koniecznie nasze scrapowo-wośpowe serduszka zaprojektowane przez PaNako :)







...więc Jowicie nie pozostało nic innego-jak równie idealnie dopasować kartkę i pudełko. Wszystko oczywiście w ślubnych klimatach, 
delikatnych bielach i pięknych turkusach, z odrobiną kremowych listków.
Było malowanie, klejenie, a i chlapnąć nam się zdarzyło ;)



Pozdrawiamy Was i z niecierpliwością czekamy na Finał :)


A dla tych, którym się spodobał, podajemy bezpośredniego linka do jego aukcji: 


2 komentarze:

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP