sobota, 23 października 2021

Zestaw albumowy od Magdy

 Dzisiaj pora na przedstawienie moich prac. Mam na imię Magda a w sieci tworzę jako Cukierkowa Art. W akcji dla WOŚP biorę udział po raz trzeci. 

Chciałam zaprezentować swój pierwszy zestaw, który składa się z albumu, kartki w pudełku oraz czekoladownika z czekoladą. Zestaw powstał na bazach od Goatbox ( www.goatbox.pl) . Ozdobiłam je papierami z kolekcji "Rosy Summertime" od ITD Collection itdcollection.com . Wykorzystałam również maskę i folię do złoceń z tej firmy.

 Album umieszczony jest w pudełku, które również okleiłam papierem. Jest to album harmonijkowy. Pomieści ok 20 zdjeć w rozmiarach 9x13 i 10x15. Napis Album to tekturka od Przez Okienko www.przezokienko.pl . Kartka ma wymiary 13.5x13.5cm i dołączone jest do niej pudełko z okienkiem. Czekoladownik ozdobiony jest tekturką od ITD Collection a w środku ma ozdoby tag na którym można napisać życzenia. Na kartce i czekoladowniku umieściłam uniwersalne napisy, dzięki czemu zestaw można rozdzielić i podarować na różne okazje. 

Zapraszam do licytacji








pozdrawiam Magda Cukierkowa Art


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP